Pozycjonowanie szerokie potocznie pozycjonowanie long tail (z długim ogonem) pozwala na promowanie strony internetowej, serwisu internetowego bądź sklepu internetowego na kilkadziesiąt lub kilka tysięcy kilkuwyrazowych słów kluczowych. Frazy z długiego ogona pozyskują ruch użytkowników korzystających z długich zapytań.
Pozycjonowanie szerokie a tradycyjne - porównanie
W pozycjonowaniu tradycyjnym skupiamy się na pozycjonowaniu konkretnych fraz np. „opony letnie”, natomiast w pozycjonowaniu szerokim skupiamy się na frazach typu: „opony michelin 190/60R15”, „opony pirelli hyundai i30”.
Pozycjonowanie tradycyjne:
- kilka trudnych fraz
- duża konkurencja
- większa liczba wyszukiwania na frazę
- szybsze efekty w postaci większego ruchu
- duży ruch
Pozycjonowanie szerokie:
- kilkadziesiąt łatwych fraz
- mała konkurencja
- mniejsza liczba wyszukiwania na frazę
- szybsze efekty w postaci większego ruchu
- duży ruch
Pozycjonowanie long tail jest dla stron bogatych w treść, czyli dla:
- sklepów internetowych
- stron z dużą ilością produktów,
- stron z dużą ilością usług,
- serwisów internetowych z artykułami np. medialne, blogi.
Zapraszamy do współpracy !:
Agencja SEO Polska Zdalna
ul. Świeradowska 47
02-662 Warszawa
KRS 0000653794
NIP 534 253 59 13
tel: 880 220 551
e-mail: biuro@polskazdalna.pl
Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o ofercie, dostosowanej do Twoich potrzeb i budżetu.
Wszelkie prawa zastrzeżone.